خدمات درمانی با 16 هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است/ اتحاد و انسجام نظام نباید دستخوش دعواهای جناحی قرار گیرد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که خدمات درمانی در کشور با 16 هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است.
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ توسط
دفتر ارتباطات مردمی دکتر پزشکیان

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در کنگره جامعه اسلامی معلمان، اظهار کرد: به خوبی می‌دانیم که برای تربیت نیروهای انسانی آن گونه که لازم است تلاش نکرده‌ایم و این در حالی است که نیروی انسانی توانایی آن را دارد تا کشور را بسازد.

وی با تأکید بر اینکه لازم است تا عدالت در جامعه سرلوحه کار قرار گیرد، تصریح کرد: از زمانی که طرح تحول سلامت به راه افتاد بارها گفتم که این مسیر اشتباه است و مبنای علمی ندارد.

پزشکیان تصریح کرد: اکنون در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که خدمات درمانی در کشور با  16 هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدیهی است تا مکانیسم‌های پرداخت درست نشود مشکلات کشور به قوت خود باقی خواهد ماند چرا که نمی‌شود  یک نفر امکاناتی در حد عالی داشته باشد و دیگری توانایی خرید کوچکترین اقلام را برای فرزندان خود دارا نباشد.

وی ادامه داد: علی‌رغم وجود تمامی مشکلاتی که در کشور وجود دارد وحدت و انسجام نقشی کلیدی در کشور دارد و دعوا و اختلاف‌های جناحی نباید به اتحاد و انسجام نظام خدشه‌ای وارد کند.

پزشکیان خاطر نشان کرد: ما در منطقه و داخل کشور دارای مشکلاتی هستیم، بنابراین باید دست در دست هم دهیم و برای ادامه عزت و سربلندی کشور در جهت رفع مشکلات بر پایه عدالت بکوشیم.


به اشتراک گذاری این پست
برچسب ها
بایگانی