اعتراض دکتر پزشکیان به رد صلاحیت خود توسط هیئت اجرایی
دکتر پزشکیان انتساب عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی را بی‌معنی دانست و اعتراض کرد تا این تصور پیش نیاید که ایشان اتهام را پذیرفته‌اند
۰۲ آذر ۱۴۰۲ توسط
دفتر ارتباطات مردمی دکتر پزشکیان

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر مسعود پزشکیان، دکتر پزشکیان علارغم بی‌میلی برای اعتراض به رد صلاحیت خویش توسط هیئت اجرایی تبریز، روز سه‌شنبه ۲۳ آبان اعتراض خود را ثبت کرد. ایشان دلیل اعتراض را اینگونه عنوان کرد که سکوت در قبال این تصمیم ممکن است حمل بر پذیرش انتساب عدم التزام عملی به نظام تلقی شود. 

متن اعتراض دکتر بدین شرح است:

هوالبصیر

رئیس محترم هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی

بازگشت به نامه شماره (۲۶۳۴۱۴-۱۲-ج) مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۹، به استحضار می‌رساند، برای کسی که تمام عمرش را صرف اعتلای کشور ایران و اهداف انقلاب جمهوری اسلامی کرده است، انتساب عدم التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی عجیب و بهت‌آور است. 

با توجه به اینکه سکوت در قبال این تصمیم ممکن است حمل بر پذیرش انتساب شود؛ در اعتراض به رد صلاحیت اینجانب توسط هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی به عرض می‌رسانم که سوابق بنده در انقلاب و جنگ تحمیلی و پس از آن در مسئولیت‌های اجرایی و مدیریتی گواهی می‌دهد استناد به بند ۲ ماده ۳۱ قانون انتخابات برای رد صلاحیت اینجانب بلاوجه می‌باشد. در تمام سال‌های عمرم هدفی جز تلاش برای بزرگی اسلام و کشور و حل مشکلات مردم شریف ایران در سر نپرورده‌ام و آنچه گفته‌ام و عمل کرده‌ام از سر دلسوزی و خیرخواهی بوده‌است. 

بنابراین عدم التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمی‌پذیرم و خواستار بررسی مجدد می‌باشم. 

مسعود پزشکیان 

به اشتراک گذاری این پست
بایگانی