همه برای تقویت وحدت و همکاری تلاش کنند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه قوا اعم از دولت، مجلس و قوه قضاییه باید برای تقویت وحدت و همکاری تلاش کنند.
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ توسط
دفتر ارتباطات مردمی دکتر پزشکیان

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در نخستین اجلاس سراسری هم اندیشی ارتقای تعامل دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اهداف اصلی مهم اسلام و همچنین انقلاب اسلامی برقراری عدالت در جامعه است.

وی افزود: بی عدالتی یکی از مشکلات جامعه است و اگر بر اساس عدالت و قسط رفتار کنیم و در برخورد با مردم و تامین حقوق شان انصاف را رعایت کنیم، مشکلات براحتی حل می شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین از وحدت و همدلی به عنوان یک نعمت یاد کرد و اظهار داشت: اختلاف و تفرقه باعث معطل ماندن امور و ریشه ای شدن مشکلات می شود. نعمت در وحدت و هم صدایی و یگانگی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همه قوا اعم از دولت، مجلس و قوه قضاییه باید برای تقویت وحدت و همکاری تلاش کنند. اگر همه دست به دست هم بدهیم و با هم باشیم می توانیم مشکلات را حل کنیم. حتی وقتی اختلاف نظر داریم باید بر اساس قانون و اصول اسلامی و انسانی یکدیگر را تحمل کنیم و با هم مهربان باشیم و تخریب همدیگر خودداری کنیم.

پزشکیان گفت: گذشت و دوستی و رعایت انصاف و عدالت باعث افزایش همکاری و وحدت و حل مشکلات و رفع اختلافات می شود.

وی با استقبال از تشکیل اجلاس سراسری هم اندیشی ارتقاء تعامل دولت و مجلس، گفت: امیدوارم که با تلاش معاونان، مدیران کل و کارشناسان امور مجلس دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس همکاری و تعامل دوجانبه اتقاء یابد و مسئولان قلبا و با همه وجود برای حل مشکلات تلاش کنند، چرا که با همکاری دولت و مجلس مشکلات مردم قابل حل است.


به اشتراک گذاری این پست
برچسب ها
بایگانی