رئیس‌جمهوری ویتنام عید نوروز را به دکتر پزشکیان تبریک گفت

رئیس‌‌جمهوری ویتنام در پیامی به رئیس‌جمهوری کشورمان، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را شادباش گفت و بر لزوم توسعه روابط دوجانبه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر پزشکیان به نقل از خبرگزاری ایرنا، «لوئنگ کوانگ» در پیامی که سفارت ویتنام در ایران، نسخه‌ای از آن را در اختیار ایرنا قرار داد، فرا رسیدن سال نوی خورشیدی و عید نوروز را به مسعود پزشکیان رئیس‌‌جمهور، دولت و ملت ایران شادباش گفت.

وی در این پیام ضمن ابراز بهترین آرزوها برای ملت ایران، بر لزوم توسعه پایدار و روابط دوستانه و همکاری‌های دوجانبه میان دو کشور تأکید و برای رئیس‌جمهوری ایران سلامتی و موفقیت‌های بیشتر در مسئولیت مهم خود آرزو کرد.

آخرین مطالب

سکوت می‌کنم تا وحدت باقی بماند
دولت باید در صرفه‌جویی انرژی پیشگام باشد