جلسه مدیریت بهینه ناترازی‌ها و برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا

دکتر مسعود پزشکیان بعد از ظهر امروز جمعه با حضور در وزارت کشور، در جلسه‌ای با حضور وزرای کشور، نفت، نیرو و صنعت، معدن و تجارت، معاونان ذیربط و استاندار تهران در جریان آخرین وضعیت تولید و تامین انرژی، مدیریت بهینه ناترازی‌ها و برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا در کلان شهرها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر پزشکیان، تصاویری از این نشست را در ادامه می‌توانید ببینید:

آخرین مطالب

مساجد باید محور همدلی و حل مسائل مردم باشند
سخنرانی در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن
بزرگداشت شهدای اقتدار
نشست رئیس‌جمهور با مسئولان استان گیلان
بازدید میدانی از مجتمع بندری آستارا